چگونه دکوراسیون خانه را برای زمستان تغییر دهیم؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، حلقه های گل فصلی در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارند. می توانید تغییر فصل ها را یا با چسباندن این حلقه ها به پشت در یا داخل خانه نشان دهید. به عنوان مثال می توانید یکی از این حلقه ها را داخل قفسه های کتابخانه قرار دهید. به شکل های مختلف می توانید در چیدن این حلقه ها خلاقیت به خرج دهید.

چگونه دکوراسیون خانه را برای زمستان تغییر دهیم؟

شاید همه خانه ها شومینه نداشته باشد اما کسانی که شومینه دارند می توانند از آن برای ایجاد یک دکور زمستانی استفاده کنند. شومینه خودش به تنهایی فضای خانه را زمستانی می کند اما می توان در دکور آن هم تغییراتی ایجاد کرد. علاوه بر قرار دادن دکوری های فصلی روی شومینه می توانید رنگ طاقچه شومینه را هم تغییر دهید. به عنوان مثال روی آن پارچه طلایی رنگ بکشید یا رنگ کنید. رنگ طلایی یکی از رنگ هایی است که بسیار جلب توجه کرده و همراه با رنگ سفید باعث می شود شومینه بیشتر به چشم بیاید.

در فصل زمستان مردم بیشتر جذب رنگ های آرام بخش می شوند. مثل خاکستری یا قهوه ای روشن. این رنگ ها یک فضای بسیار آرام بخش در خانه ایجاد می کنند و با حلقه های گل و ریسه ها جلوه زیباتری به فضای خانه می دهند. رنگ های قهوه ای و مشکی برای استفاده در مبلمان، دیوارها و کف پوش چوبی خانه بسیار مناسب است. از قلم نیاندازید که از رنگ سفید برای روشن کردن خانه استفاده کنید. رنگ سفید نور را منعکس می کند پس اتاق هایی که دیوار و مبلمان سفید دارند روشن تر هستند. به عبارت دیگر دکوری های سفید روح زمستان را به خانه می آورند. اگر به رنگ ها علاقه دارید نگران نباشید می توانید در کنار رنگ های خنثی از رنگ سبز طبیعت نیز به عنوان رنگ حاشیه استفاده کنید.

منبع مقاله: چگونه دکوراسیون خانه را برای زمستان تغییر دهیم؟

به "چگونه دکوراسیون خانه را برای زمستان تغییر دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه دکوراسیون خانه را برای زمستان تغییر دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید