هریسون فورد در کنار جیسون سیگل در سریال آینده اپل تی وی پلاس به نام Shrinking بازی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، هریسون فورد برای ایفای نقش در سریال آینده اپل تی وی پلاس به نام Shrinking قرارداد امضا نموده است.

هریسون فورد در کنار جیسون سیگل در سریال آینده اپل تی وی پلاس به نام Shrinking بازی خواهد نمود

فورد در کنار جیسون سیگل که نقش اصلی را در این سریال دارد، بازی خواهد نمود. در این سریال کمدی 10 قسمتی، سیگل در نقش یک درمانگر غمگین بازی می نماید که آغاز به زیر پا گذاشتن قوانین می نماید و به مشتریانش می گوید که واقعاً در خصوص آن ها چه فکری می نماید. در توضیحات سریال آمده است: با نادیده گرفتن آموزش و اخلاقیات خود، تغییرات بزرگ و پرفراز و نشیب در زندگی مردم … از جمله زندگی خودش ایجاد می نماید.

طبق گزارش Deadline، فورد نقش دکتر فیل رودز را بازی می نماید که در طول سال ها کار و کسب موفقی را ایجاد نموده . فیل اخیراً به پارکینسون مبتلا شده است، که او را از رفاه و آسایش دور می نماید و او را در چالش با با دوستان مزاحم، خانواده و میراثش قرار می دهد.

فورد در طول دوران حرفه ای خود، کار تلویزیون کمی انجام داده و این اولین نقش تلویزیونی او خواهد بود. او در سال های اخیر در فیلم های بلید رانر 2049، جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر و آوای وحش بازی نموده است. او بعلاوه مشغول ساخت پنجمین فیلم ایندیانا جونز است.

سریال Shrinking به وسیله سیگل نوشته شده است که در فیلم The Sky is Everywhere اپل تی وی پلاس نیز بازی می نماید. این فیلم بر اساس رمان پرفروشی به همین نام ساخته شده.

منبع: یک پزشک

به "هریسون فورد در کنار جیسون سیگل در سریال آینده اپل تی وی پلاس به نام Shrinking بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هریسون فورد در کنار جیسون سیگل در سریال آینده اپل تی وی پلاس به نام Shrinking بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید