مستحق پیروزی بودیم، بازی سختی برابر الدحیل خواهیم داشت

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، کمال کامیابی نیا پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر نساجی قائمشهر در استادیوم آزادی گفت: با اینکه بازی سختی هفته آینده برابر الدحیل داریم اما توانستیم یک بازی خوب، روان و قابل قبول را مقابل نساجی انجام دهیم.

مستحق پیروزی بودیم، بازی سختی برابر الدحیل خواهیم داشت

وی گفت: نکونام تیمی جوان و یکدستی را روانه میدان نموده بود و آنها اگر چه تا حدودی کم تجربه بودند اما با دوندگی زیاد مانع از این می شدند که ما بتوانیم در نیمه اول گلزنی کنیم اما تجربه بالای بازیکنان ما باعث شد تا در نیمه دوم به دو گل دست پیدا نموده و حتی چند گل هم نزنیم اما در مجموع خوشحالم از اینکه توانستیم قبل از بازی برابر الدحیل به پیروزی رسیده و خود را آماده این دیدار سخت کنیم.

وی در خصوص دیدار برابر الدحیل هم گفت: ما بازی رفت را یک بر صفر واگذار کردیم اما امیدوارم بتوانیم با کوشش زیاد و حمایت هوادارانمان به پیروزی دست پیدا نموده و به دور بعد صعود کنیم.

کامیابی نیا در خصوص درگیری ها و اتفاقاتی که در طول بازی و حتی سرانجام دیدار صورت گرفت گفت: برخی از این درگیری ها طبیعی بود اما برخی شاید به خاطر سوت های داور و فشاری که بر روی بازیکنان بود صورت گرفت اما در مجموع هر دو تیم بازی خوبی از خود ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مستحق پیروزی بودیم، بازی سختی برابر الدحیل خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستحق پیروزی بودیم، بازی سختی برابر الدحیل خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید