فهرست بازیکنان مدنظر به باشگاه داده شد، فولاد باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، جواد نکونام بعد از ظهر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر پدیده گفت: تیم پدیده در دو بازی گذشته توانسته دو امتیاز خوب کسب کند و حتی بازی با پیکان می توانست برنده از زمین بیرون بیاید.

فهرست بازیکنان مدنظر به باشگاه داده شد، فولاد باید تقویت گردد

وی با اشاره به اینکه این تیم شرایط را برای تیم ها سخت نموده است، اضافه کرد: آنها با پنج دفاع بازی و فشرده دفاع می نمایند و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی برنامه دارند که باید در بازی فردا سعی کنیم باهوش باشیم چون تیم پدیده در چند هفته اخیر توانسته راه پیشرفت را پیدا کند.

نکونام ادامه داد: این بازی مثل تمام بازی ها بازی سختی است و بازی راحت در فوتبال وجود ندارد و شرایط طوری است که احتیاج داریم حداکثر امتیازات را در نیم فصل بگیریم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم.

نکونام در مورد فهرست جابجایی خود اعلام کرد: گزینه های مدنظر در یک فهرست به باشگاه اعلام شده و در پست هایی که احتیاج به تقویت داریم و می توانیم بازیکنی جابه جا کنیم یا بازیکنی بگیریم فهرست دادم و بازیکنان را اعلام کردم و باشگاه در حال مذاکره است.

وی اضافه کرد: امید است که برترین نفرات و نفرات مدنظر را برای نیم فصل دوم جذب کنیم چون تیم احتیاج به تقویت دارد و به بازیکنانی احتیاج داریم که بتوانیم با تیم های بالای جدول رقابت کنیم.

نکونام در مورد جدایی حردانی به مقصد استقلال گفت: زمانی که من آمدم چون روز آخر جابجایی بود به من این تغییر پیشنهاد شد و من موافقت نکردم و اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید بازیکنانی بگیریم که به تیم یاری نمایند ولی من موافقت نکردم و موافق این جدایی نیستم.

وی ادامه داد: ما تیمی هستیم که سال اول سوم لیگ برتر شدیم و سال دوم قهرمانی را به دست آوردیم ولی 6 بازیکن تیم مان را از دست دادیم که چهار بازیکن فیکس تیم بودند و این به تیم مان ضربه می زند و احتیاج به یار داریم تا جای همان چهار بازیکنی را که رفتند، پر کنیم.

نکونام گفت: برای خوب بودن احتیاج به بازیکنان تاپ داریم. ما برای مقابله با سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تیم های سیرجان و رفسنجان و حتی آلومینیوم دست مان خالی است و باید زحمت بکشیم و با همین شرایط هم بهتر عمل کنیم و حداکثر کوشش مان را بگذاریم. ما در برخی بازی ها احتیاج به تغییر و تحولاتی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فهرست بازیکنان مدنظر به باشگاه داده شد، فولاد باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست بازیکنان مدنظر به باشگاه داده شد، فولاد باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید