فوتبال دنیا ، فیفا جام دنیای 2018 روسیه را بهترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها شناخت

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، فوتبال دنیا - شورای فیفا جام دنیای 2018 روسیه را بهترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها شناخت.

فوتبال دنیا ، فیفا جام دنیای 2018 روسیه را بهترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها شناخت

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، الکساندر سوروخین، یکی از اعضای شورای فیفا در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: فیفا گزارشی را منتشر کرد که در آن با اشاره به تجزیه و تحلیل انجام شده از جام جهانی 2018 روسیه بر اساس معیارهای آمادگی زیرساخت ها، سازماندهی خوب رقابت ها و پاکی به عنوان بهترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها معرفی شده است.

وی اضافه نمود: چه از نظر فوتبالی و چه غیر فوتبالی جام جهانی 2018 روسیه یک موفقیت بزرگ بود که همگان آن را پذیرفتند.

همچنین تاثیر میزبانی جام جهانی 2018 فوتبال بر فراوری ناخالص ملی روسیه در سال های 2013 تا 2018 میلادی 952 میلیارد روبل بود. روسیه برای تدارک و برگزاری این رقابت ها 688 میلیارد روبل هزینه کرد. تاثیر کلی جام جهانی 2018 بر فراوری ناخالص ملی روسیه بیشتر از رویدادهای مشابه در کشورهای برزیل، آفریقای جنوبی، آلمان و کره جنوبی بود.

نخستین جام جهانی فوتبال در روسیه از روز 24 خرداد با شرکت 32 تیم در 12 استادیوم 11 شهر این کشور برگزار گردید که با قهرمانی تیم ملی فرانسه خاتمه یافت و کرواسی دوم شد. تیم های ملی فوتبال بلژیک و انگلیس نیز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. بازگشت طرفداران مصدوم زسکا از رم به مسکو

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا ، فیفا جام دنیای 2018 روسیه را بهترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، فیفا جام دنیای 2018 روسیه را بهترین تورنمنت در تاریخ این رقابت ها شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید