عزم جدی برای مبارزه با شرارت ها در استادیوم ها

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دستگاه های مرتبط با ایجاد نظم در محیط ورزشگاه ها عزم خود را برای مبارزه با اخلال گران در ورزشگاه ها جزم نموده اند.

عزم جدی برای مبارزه با شرارت ها در استادیوم ها

نشستی با حضورمسئولان انتظامی و نظارتی ، صدا وسیما و رییس فدراسیون در معاونت قهرمانی وزارت ورزش حول محور شرارت های بعضی طرفدار نماها برگزار شده که افشین داروی مدیر کل امور باشگاهها وزارت ورزش و جوانان پیرامون آن توضیحاتی ارائه می نماید: در پی حوادث اخیر در مسابقات لیگ برتر این جلسه به درخواست آقای داورزنی تشکیل شد و مصوبات مهمی به تایید حاضران رسید .آنالیز های پلیس نشان داد که بعضی افراد شرور و سابقه دار که هیچ گونه ارتباطی با فوتبال ندارند به استادیوم ها وارد شده و از این فضا برای آشوب گری استفاده می نمایند که با یاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی شناسایی شده و از ورود آنها جلوگیری و برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت. البته مقرر شد لیدرها و تماشاگران دائمی بعضی تیم ها کارت شناسایی دریافت نمایند و کانون طرفداران باشگاه ها مسئول مستقیم آموزش ، نظم و ساماندهی طرفداران هستند. داوری به عزم جدی برای برخورد با بی انضباط ها اشاره نمود: برخورد انضباطی شدیدتر و جرائم سنگین تری از سوی فدراسیون فوتبال برای مربیان و بازیکنانی که قبل و حین و پس از مسابقه به تحریک طرفداران و تخریب حریف می پردازند در نظر گرفته خواهد شد و برای اعلام برنامه های باشگاهها و تیم ها یک سخنگو مشخص شده و از اظهار نظرهای حساسیت برانگیز جلوگیری گردد. این تصمیمات به همراه بعضی موارد دیگر به صورت بخشنامه به همه استان ها و تیم ها و باشگاهها اعلام شده است و فدراسیون فوتبال مسیولیت اجرای آن را با همکاری مدیران کل استان ها بر عهده خواهد داشت.

بدون شک اگر دستگاه های مرتبط عزمی جدی در مبارزه با این اتفاقات داشته باشند، سکوهای استادیوم ها از وجود افرادی که فقط به جهت بی نظمی به چنین مکان هایی می آیند پاک خواهد شد و طرفداران واقعی در محیط آرام تری می توانند بازی تیم های محبوب خود را نظاره نمایند.

2

منبع: ایران ورزشی

به "عزم جدی برای مبارزه با شرارت ها در استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جدی برای مبارزه با شرارت ها در استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید