عرضه تویوتا کمری 2021 کمتر از یک ماه دیگر

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، شرکت تویوتا با اعمال تغییرات شگفت انگیز بر روی اتومبیل جدید خود سعی دارد جوانان را به خرید نمونه هیبریدی کمری 2021 ترغیب کند.

عرضه تویوتا کمری 2021 کمتر از یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تویوتا، مدل جدید اتومبیل کمری قرار است از بروزرسانی های قابل توجه ای برای سال 2021 برخوردار گردد. گفته می گردد تغییرات در نظر گرفته شده برای سری جدید تویوتا کمری حجم بالایی ندارد، اما با این حال مواردی است که هواداران این شرکت با آگاه شدن از آن شاد خواهند شد.

برای آغاز شرکت تویوتا سری جدید XSE را به قالب هیبریدی اتومبیل جدید خود اضافه نموده که باعث می گردد سیستم تعلیق اتومبیل از حالت اسپرت تری برخوردار گردد. تصاویر منتشر شده از این خودرو، کمری 2021 را با رنگ خاکستری به نمایش درآورده اند. طراحی جدید شرکت تویوتا باعث شده تا دریچه های هوای اتومبیل شکلی مانند داخل کندوی زنبور عسل را به خود بگیرند و ظاهری چشم نواز داشته باشند.

شرکت تویوتا همچنین نسخه های مختلف اتومبیل جدید خود را به سپر جدید مجهز نموده که ظاهر اتومبیل ها را به طرز شگفت انگیزی بهبود می بخشد. چرخ های کمری 2021 نیز از برش و قالب جدیدی پیروی می نماید که در سرعت و قدرت اتومبیل در کنار زیبایی آن تاثیر می گذارند.

تغییرات اعمال شده در داخل کابین تویوتا کمری 2021

تغییرات دوست داشتنی تویوتا در داخل کابین راننده نیز دیده می شوند. بخش داخلی خودرو با چوب سیاه و قالبی اسپرت زیبا سازی شده تا جوانان بیشتری را بازار هدف خود قرار دهد. در ادامه شرکت تویوتا سیستم صوتی تصویری اتومبیل خود را با قرار دادن صفحه نمایش 7 اینچی ارتقا داد که خریداران می توانند در صورت تمایل آن را به 9 اینچ نیز برسانند.

سیستم های داخلی اتومبیل به نرم افزار های CarPlay شرکت اپل و Android Auto مجهز هستند. لازم به ذکر است؛ قیمت در نظر گرفته شده برای این اتومبیل های ارتقا یافته کمتر از نمونه های سال پیش است. این خودرو با قیمت 28265 دلار حدود 1200 دلار کمتر از مدل سال 2020 قیمت دارد. شرکت تویوتا میخواهد اتومبیل جدید خود را در اواسط ماه اکتبر امسال وارد بازار جهانی کند.

دانلود با کیفیت

منبع: اقتصاد ایران

به "عرضه تویوتا کمری 2021 کمتر از یک ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه تویوتا کمری 2021 کمتر از یک ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید