طباطبایی: اشتباه دروازه بان السد سیگنالی بود برای فشار بیشتر استقلال، تیم را برای بازی در این مرحله از لیگ قهرمانان تضعیف کردند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی دروازه بان السد در اوج فشار هواداران، آن اشتباه را مرتکب می گردد سیگنالی است برای بازی تهاجمی بیشتر، کاری که استقلال خلاف آن را انجام داد.

طباطبایی: اشتباه دروازه بان السد سیگنالی بود برای فشار بیشتر استقلال، تیم را برای بازی در این مرحله از لیگ قهرمانان تضعیف کردند

هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک در مورد شکست 3 بر یک استقلال مقابل السد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در شرایطی به مصاف السد رفت که از فرم ایده آل فصل گذشته خود کاملاً به دور بود و تغییراتی که در این تیم اتفاق افتاده، واقعاً استقلال را خلع سلاح نموده است. تیم شفر در نیم فصل دوم فصل پیش بعد از مدت ها به آرامش رسیده بود، اما در بازی با السد اصلاً نشانه ای از تیم فصل پیش را در زمین ندیدیم. استقلال فصل پیش آنقدر خوب بود که همه هواداران امید داشتند این فصل یک ستاره آسیایی دیگر روی پیراهن تیم اضافه خواهد شد، اما یکسری اتفاقات که نمی دانم آن را ضعف مدیریت یا ناآگاهی آنها بدانم، خواسته یا ناخواسته تیم را به این شرایط رساندند.

باید دید چقدر برای حفظ بازیکنان جداگردیده کوشش شد وی در واکنش به این سؤال که آیا فقط ضعف مدیران قبلی استقلال باعث شد این تیم دچار تغییرات زیاد گردد یا اینکه بازیکنان جدا گردیده استقلال تمایلی برای ماندن در این تیم نداشتند؟، یادآور شد: هر دو مورد در این مسئله نقش داشته است. بازیکنان طبیعی است که دوست داشته باشند فضای جدیدی را تجربه نمایند و به پیشنهاد مالی خوب جواب مثبت دهند اما باید دید چه فضایی برای آنها در تیم حاکم گردیده بود و چقدر برای حفظ این نفرات کوشش شد. به هرحال استقلال به خاطر یکسری اشتباهات شرایط ایده آل خود را از دست داد و مقابل السد ضعف تیم کاملاً به چشم آمد.

استقلال خود را برای این مرحله از لیگ قهرمانان تضعیف کرد کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی چون الحاجی گرو و نیومایر نفراتی در حد بازیکنان جدا گردیده استقلال نشان داده اند یا نه؟، اعلام نمود: آیا به نظر شما بودند؟ اگر بودند که استقلال به این شکل بازی را واگذار نمی کرد. هنوز هم نمی دانم چرا تیمی که می توانست این فصل حتی قهرمان آسیا گردد را به این روز انداختند. همه تیم ها وقتی به این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می رسند خود را به بهترین شکل تقویت می نمایند، اما استقلال خود را تضعیف کرد.

امیدوارم پرسپولیس امشب نتیجه خوبی بگیرد هادی طباطبایی راجع به اینکه پرسپولیس هم به مانند استقلال برای این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان تضعیف گردیده است و آیا باید منتظر شکست دیگر نماینده کشورمان هم مقابل دیگر تیم قدر قطری باشیم، توضیح داد: شرایط پرسپولیس کاملاً متفاوت است، از این جهت که این تیم از دو پنجره نقل وانتقالات محروم بوده است، اما استقلال بعد از چند سال به شرایط ایده آلی رسیده بود. امیدوارم پرسپولیس امشب نتیجه ای خوبی بگیرد، اگرچه کار این تیم هم خیلی سخت است.

استقلال به جای حمله عقب کشید وی با بیان اینکه طرفداران استقلال به بهترین شکل از این تیم در بازی با السد حمایت کردند، گفت: اگر فشار تماشاگران نبود دروازه بان السد آن اشتباه را نمی کرد و بازی یک بر صفر نمی شد، اما بعد از گل چرا تیم عقب کشید در حالی که اشتباه محرز دروازه بان السد به خاطر جو استادیوم بود و یک سیگنالی بود برای تیم میزبان که در ادامه فشار را بیشتر نموده و به گل های بعدی برسد، اتفاقی که عکس آن رخ داد. در واقع استقلال بعد از زدن گل هیچ طرح و برنامه ای برای حمله کردن نداشت و این السد بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت.

نمی توان به بازی برگشت امیدوار بود دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی برگشت این تیم مقابل السد، توضیح داد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما حقیقت امر این است که السد تیم باکیفیتی است و استقلال هم آن قدر شرایط خوبی ندارد که بخواهد شکست 3 بر یک در خانه را برگرداند، هر چند آرزوی همه ما این است که این اتفاق رخ دهد. در بازی روز گذشته این استقلال بود که جسارت را به حریفش داد تا بعد از دریافت گل به دروازه اش حمله کند و اگر بازی را به خوبی دیده باشید در حملات دو تیم، السدی ها پرتعداد تر بودند. تک گل استقلال هم به خاطر فشار هواداران بود تا حدی که می توان گفت السد 3 - طرفداران استقلال یک.

برای هواداران ناراحتم طباطبایی در سرانجام در مورد هواداران استقلال گفت: دلم واقعاً برای تماشاگران سوخت. آنها از جیب شان هزینه نموده و به استادیوم می آیند تا روحیه شان عوض گردد. نتیجه گیری تیم تنها خواسته آنهاست و ای کاش این شرایط را برای تیم به وجود نمی آورند که هوادار مجبور گردد با ناراحتی استادیوم را ترک کند. اگر استقلال فوتبال خوبی بازی می کرد و می باخت اشکالی نداشت، اما واقعاً بازی خوبی را از این تیم ندیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طباطبایی: اشتباه دروازه بان السد سیگنالی بود برای فشار بیشتر استقلال، تیم را برای بازی در این مرحله از لیگ قهرمانان تضعیف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: اشتباه دروازه بان السد سیگنالی بود برای فشار بیشتر استقلال، تیم را برای بازی در این مرحله از لیگ قهرمانان تضعیف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید