شهرداری گرگان به تیمی مدعی تبدیل شده است، فینال دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، امیر صدیقی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی خانگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: ما هیچ گاه به نام و نشان تیم مقابل نگاه نمی کنیم و برای کسب پیروزی در تمام بازی ها به میدان می رویم.

شهرداری گرگان به تیمی مدعی تبدیل شده است، فینال دور از دسترس نیست

صدیقی اضافه کرد: تیم ما روند بسیار خوبی در پیش گرفته و در بازی های اخیر مقابل تیم های مدعی به پیروزی رسیده ایم.

وی در رابطه با اهمیت برد در بازی امروز بیان نمود: ما برای رسیدن به صندلی سوم جدول و اینکه جهت راحت تری تا فینال داشته باشیم نیاز به کسب این پیروزی داشتیم که با کوشش کادرفنی و تمام بازیکنان این امر محقق شد.

وی با تقدیر از حمایت طرفداران بسکتبال گرگان اظهار کرد: از تماشاگران گرگانی بسیار متشکرم که در این بازی ها ما را حمایت کردند و بخشی از این نتایج خوب حاصل تشویق طرفداران بوده است.

به فینالیست شدن فکر می کنیم

این بازیکن ملی پوش تیم شهرداری گرگان با اشاره به بازی در مرحله اول پلی آف گفت: ما در دور برگشت به جز یک بازی در تمام بازی ها پیروز شدیم و با روحیه بسیار مناسبی به مصاف نماینده مشهد خواهیم رفت.

صدیقی توضیح داد: بسکتبال، ورزش اول شهر گرگان از نظر تعداد تماشاگر است و سال های بسیاری در لیگ برتر کشور حضور داشته، بنابراین برای خوشحالی این طرفداران کوشش می کنیم بهترین عملکرد را ثبت کنیم.

وی با ابراز امیدواری از صندلی نهایی تیم شهرداری اظهار کرد: من ابتدا که به تیم شهرداری آمده بودم تصور حضور در چهار تیم برتر را داشتم اما در صورت حمایت مسئولان شهری، رسیدن به فینال دور از دسترس نیست.

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، در هفته هیجدهم و پایانی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در خانه با نتیجه 76 بر 58 مقابل تیم مدعی پالایش نفت آبادان پیروز شد.

نماینده بسکتبال گرگان با کسب این پیروزی با 11 برد، 5 باخت و 27 امتیاز در مکان سوم جدول نهاده شد و در مرحله پلی آف به مصاف آویژه صنعت مشهد تیم ششم جدول خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرداری گرگان به تیمی مدعی تبدیل شده است، فینال دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری گرگان به تیمی مدعی تبدیل شده است، فینال دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید