سهم خواهی پرسپولیس از استادیوم یادگار: 10 درصد، حتی اگر خالی بماند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، پرسپولیس حتی اگر در تبریز تماشاگر نداشته باشد، حاضر نیست از سهم ده درصدی اش چیزی به تراکتورسازی ببخشد.

سهم خواهی پرسپولیس از استادیوم یادگار: 10 درصد، حتی اگر خالی بماند

سهم خواهی پرسپولیس از استادیوم یادگار

برای یاری به امنیت بازی، تماشاگر سازماندهی شده و لیدر با خودمان به تبریز نمی بریم اما 10 درصد ظرفیت استادیوم یادگار امام را می خواهیم.

این حرف های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که رضا تقییون مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی این طور به آن واکنش نشان داده: تا این لحظه باشگاه پرسپولیس اعلام نموده طرفداری در مسابقه فردا در استادیوم نخواهند داشت. معمولا در دیدارهای تراکتورسازی طرفداری از تیم مقابل در استادیوم شرکت نمی کند اما اگر پرسپولیسی ها بخواهند، طبق قانون 10 درصد قانونی برایشان در نظر گرفته می گردد.

او سپس نحوه بلیت فروشی بازی چهارشنبه را این طور شرح داده است: 45 هزار بلیت برای فروش در باجه های مقابل استادیوم در نظر گرفته شده است و روز بازی عرضه خواهد شد. عوامل بلیت فروشی این مسابقه از ساعت 11 صبح چهارشنبه در استادیوم یادگار امام حضور می یابند. از این 45 هزار بلیتی که برای بازی تراکتورسازی و پرسپولیس فروخته خواهد شد، 4 هزار و پانصد جایگاه سهم طرفداران پرسپولیس است اما از آنجا که احتمالا طرفدار زیادی از تهران به تبریز سفر نمی کند، بلیت های اضافی هم به تیم میزبان تعلق می گیرد.

این اما چیزی نیست که پرسپولیسی ها بپذیرند: ما 10 درصد ظرفیت استادیوم یادگار امام را می خواهیم، حتی اگر جایگاه هایمان خالی بماند.

11 - 220

منبع: ایران ورزشی

به "سهم خواهی پرسپولیس از استادیوم یادگار: 10 درصد، حتی اگر خالی بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم خواهی پرسپولیس از استادیوم یادگار: 10 درصد، حتی اگر خالی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید