رم برای جذب باتشوایی پیشنهاد می دهد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، باشگاه رم میخواهد برای جذب مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی اقدام کند.

رم برای جذب باتشوایی پیشنهاد می دهد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه رم پیشنهادی برای خرید میچی باتشوایی از تیم چلسی آماده نموده است و تلاشش برای جذب این مهاجم بلژیکی هیچ ربطی به احتمال جدایی ادین ژکو از جالوروسی ندارد.

باتشوایی 25 ساله تا ماه ژوئن سال 2021 با آبی های لندن قرارداد دارد اما فصل گذشته او به دلیل نداشتن فرصت بازی در استمفوردبریج، به صورت قرضی برای والنسیا و پس از آن برای کریستال پالاس بازی کرد. او برای رسیدن به شرایط جسمانی ایده آل مشکلاتی داشت و به همین دلیل در 36 بازی رسمی اش برای دو تیمی که به صورت قرضی برای شان توپ زد، تنها 9 گل به ثمر رساند.

با این حال جان لوکا دی مارتزیو، کارشناس و خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه رم با چلسی تماس گرفته تا در خصوص امکان خرید باتشوایی پرس و جو کند. فاتح فصل گذشته لیگ اروپا سال 2016 برای خرید باتشوایی از تیم مارسی فرانسه 39 میلیون یورو پرداخت اما او را به تیم های مختلفی قرض داد.

اکنون ظاهراً رم هم می خواهد شانس خود را برای قرض دریافت این بازیکن بلژیکی امتحان کند و با او قراردادی منعقد کند که امکان خرید قطعی در سرانجام فصل را برای جالوروسی فراهم می نماید. این تصمیم باشگاه هم هیچ ربطی به ماندن یا رفتن ادین ژکو - بازیکنی که اینتر خواستار خرید اوست - ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رم برای جذب باتشوایی پیشنهاد می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم برای جذب باتشوایی پیشنهاد می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید