درخواست مجیدی از باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان، سرمربی جدید در چه پُست هایی بازیکن می خواهد؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، فرهاد مجیدی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران از مسئولان این باشگاه خواسته است که مطالبات شاگردانش را هر چه سریع تر پرداخت نمایند.

درخواست مجیدی از باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان، سرمربی جدید در چه پُست هایی بازیکن می خواهد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، مسئولان باشگاه استقلال چند روز پیش فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند و حالا قرار است دور جدید تمرینات این تیم از فردا (سه شنبه) آغاز گردد. مجیدی از مسئولان این باشگاه خواسته است که هر چه زودتر مطالبات بازیکنان را پرداخت نمایند. تأکید مجیدی بر این بوده است که مسائل اقتصادی بازیکنان همین هفته رفع شده و به هفته آینده کشیده نگردد.

سرمربی جدید استقلال همچنین درصدد جذب چند بازیکن جدید است تا تیمش را تقویت کند. مجیدی در پُست های مهاجم، هافبک تهاجمی، دفاع راست و دفاع مرکزی دنبال بازیکن جدید است. چند بازیکن ایرانی در فهرست سرمربی جدید آبی پوشان قرار دارند، ولی چالش استقلال این است که تیم های ایرانی حاضر به دادن رضایت نامه به بازیکنان شان نیستند. اگر کوشش استقلالی ها نتیجه ندهد، آنها سراغ گزینه های خارجی خواهند رفت. این تیم می تواند یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن غیرآسیایی جذب کند.

براساس این گزارش، هروویه میلیچ، مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال امروز به ایران برگشت و قرار است شیخ دیاباته هم روز آدینه به تهران بیاید تا در تمرینات آبی پوشان شرکت کند.

استقلال در حالی نیم فصل دوم را با فرهاد مجیدی آغاز خواهد نمود که این مربی قصد ندارد فعلاً سیستم بازی آبی پوشان را تغییر دهد و این تیم در آغاز مجدد بازی ها با همان سیستم 2-5-3 نیم فصل اول بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست مجیدی از باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان، سرمربی جدید در چه پُست هایی بازیکن می خواهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مجیدی از باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان، سرمربی جدید در چه پُست هایی بازیکن می خواهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید