خیابان گلبهار در محله فرحزاد احداث شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، شهردار منطقه 2 تهران گفت: به منظور سهولت در تردد شهروندان و کاهش ترافیک خیابان فرحزاد، خیابان گلبهار به عنوان دومین معبر دسترسی به محله فرحزاد احداث شد.

خیابان گلبهار در محله فرحزاد احداث شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عینک آفتابی شیک، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: محدوده گردشگری فرحزاد و وجود رستوران ها حجم تردد را دراین محدوده موجب شده است که علاوه بر مسائل ترافیکی در محل، بر ترافیک بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد:برهمین اساس به منظور سهولت دسترسی اهالی محله فرحزاد به خیابان های گلپاد، امامزاده داود و میدان تره بار تازه خیابان گلبهار با توجه به طرح تفصیلی وطرح مطالعاتی ترافیک در حال احداث است.

صالحی اضافه کرد: با تکمیل خیابان گلبهار به عنوان معبر دوم دسترسی به محله فرحزاد از بزرگراه یادگار امام، بار ترافیکی خیابان فرحزادی هم کاهش خواهدیافت.

وی اضافه کرد: این معبر به طول 120 متر و عرض 13 متر است و در حال حاضر جدول کشی و احداث نهر انجام و عملیات پیاده روسازی معبر در حال انجام است.

شهردار منطقه 2 روان سازی تردد، کاهش زمان سفر های شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و درنهایت ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی در محله فرحزاد را از اهداف اجرای این طرح عمرانی برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خیابان گلبهار در محله فرحزاد احداث شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان گلبهار در محله فرحزاد احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید