خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: نام و یاد امام خمینی(ره) برای همواره زنده است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، زاهدان- خبرنگاران- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود درس آزادی و آزادی زیستن را به جهانیان آموخت و نام ایشان برای همواره در تاریخ بشریت زنده است.

خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: نام و یاد امام خمینی(ره) برای همواره زنده است

ابوذر کوثری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ عینک آفتابی شیک اظهارداشت: 14 خرداد سالروز وداع غم انگیز با رهبری عظیم و یگانه شخصیتی است که نام و یاد او به عنوان احیاگر اسلام و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، همیشه بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین می درخشد.

وی اضافه کرد: با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، آموزه ها، اندیشه ها و آرمان های ناب ایشان راهگشا و همیشه تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز بویژه نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران دنیا است.

فرماندار ایرانشهر اعلام کرد: قیام حق طلبانه 15 خرداد نیز آگاه حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادی خواهی ملت عظیم ایران در هم پیچید.

وی ادامه داد: هرچند به سبب بیماری کرونا سال جاری برگزاری این مراسم باشکوه را نداریم اما بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت عظیم ایران را در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسالت دارم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: نام و یاد امام خمینی(ره) برای همواره زنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: نام و یاد امام خمینی(ره) برای همواره زنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید