ثبت 40 میلیون نفر شب اقامت در هفته اول عید ، 62 هزار گردشگر خارجی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از ثبت بیش از 40 میلیون نفر شب اقامت در 7 روز اول نوروز 98 در کشور اطلاع داد. وی از حضور 62 هزار گردشگر خارجی طی این هفته در کشور اطلاع داد

ثبت 40 میلیون نفر شب اقامت در هفته اول عید ، 62 هزار گردشگر خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ ولی تیموری با اعلام این خبر گفت: در 7 روز گذشته بیش از 40 میلیون نفر شب اقامت در کشور ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 7 و 38 صدم درصد رشد داشته است.

او اضافه نمود: این آمارها نشان می دهد که مردم و گردشگران از سفرهای نوروزی استقبال نموده اند و به رغم شرایط جوی نامناسب در بعضی استان ها شاهد رشد سفر و گردشگری هستیم. تیموری گفت: خوشبختانه در نوروز سال جاری، 62 هزار و 50 گردشگر خارجی نیز وارد کشور شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش را نشان می دهد.

وی اضافه نمود: تأکید و توصیه جدی ما توزیع سفر و بازدید گردشگران از نقاط مختلف کشور است و علاوه بر مرکز هر استان شهرهای دیگر را نیز از نزدیک ببینند و با فرهنگ، آداب، رسوم و جاذبه های فرهنگی تاریخی و گردشگری هر منطقه بیش از پیش آشنا شوند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی در استان های مختلف، مسافران قبل از انتخاب مقصد، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ثبت 40 میلیون نفر شب اقامت در هفته اول عید ، 62 هزار گردشگر خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 40 میلیون نفر شب اقامت در هفته اول عید ، 62 هزار گردشگر خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید