(تصایر) دختری با طولانی ترین نام جهان؛ نامی که بیش از 1000 حرف دارد!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، ساندرا ویلیامز اهل تگزاس می گوید که می خواسته از این که نام بچه اش منحصر به فرد است اطمینان حاصل کند. اما عوض این که بر روی ترکیب عجیب و غریب حروف تکیه کند، به این نتیجه رسیده که بهتر است بر روی طول نام تمرکز و طولانی ترین نام جهان را برای دخترش ثبت کند.

(تصایر) دختری با طولانی ترین نام جهان؛ نامی که بیش از 1000 حرف دارد!

به گزارش Sun، زمانی که دخترشان در 12 سپتامبر 1984 به دنیا آمد، ساندرا و همسرش نام او را برای ثبت رسمی در شناسنامه Rhoshandiatellyneshiaunneveshenk Koyaanisquatsiuth Williams ارائه داده بودند.

اما 3 هفته بعد به این نتیجه رسیدند که این نام به اندازه کافی طولانی نیست و به همین علت باز هم به این نام اضافه کردند.

حدود 13 سال بعد، جِیمی (او را دوست و آشنا به این نام صدا می زنند) و مادرش در برنامه اپرا وینفری شرکت و حضار را شوکه کردند.

ساندرا در آن برنامه به اپرا گفت: باید کاری می کردم و یک رکورد گینس را می شکستم. باید مطمئن می شدم که نام دخترم خاص است. نمی خواستم نامش شبیه نام فرد دیگری باشد. نامش باید متفاوت می بود و من باید می رفتم توی کتاب رکورد های گینس.

ساندرا برای رسیدن به شکل نهایی نام دخترش 6 ماه وقت گذاشته و نام، ترکیبی است از نام فیلم ها، ماشین ها و برخی بستگان.

اما شخصی که از همه بیشتر دچار چالش بوده خود جِیمی بوده است. او باید نام خودش را که 170 بار طولانی تر از یک نام معمولی است از سنین پایین حفظ می کرده است.

مادرش می گوید که جِیمی برای خاطر سپردن نامش آن را روی نوار، ضبط و بعد بار ها برای خودش پخش می کرده است. اما در آن برنامه در سال 1997، جِیمی 12 ساله می گوید که نام عجیب و غریبش را و شهرتی را که برایش به همراه داشته، دوست دارد.

نام کوچک جِیمی به طور کامل این است:

این قضیه آن قدر سر و صدا به پا کرد که منجر به تغییر قانون در تگزاس شد بدین معنی که از آن پس نام بچه ها می بایست در قسمت نام فرم شناسنامه جا می گرفت.

بر طبق رکورد های جهانی گینس، طولانی ترین نام جهان تا پیش از آن متعلق به هوبرت بلین بود که در سال 1997 درگذشت. نام وی که در سال 1914 ثبت شده بود 747 حرف داشت.

منبع: فرارو

به "(تصایر) دختری با طولانی ترین نام جهان؛ نامی که بیش از 1000 حرف دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصایر) دختری با طولانی ترین نام جهان؛ نامی که بیش از 1000 حرف دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید