استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور در دامغان شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مجید خدابخش در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور به میزبانی دامغان شد، ابراز داشت: در این رقابت ها تیم قم به مقام دوم رقابت ها دست یافت که به این ترتیب فارس و قم به لیگ دسته یک کشور صعود کردند.

استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور در دامغان شد

وی ضمن بیان اینکه تیم چهارمحال و بختکمک نیز در این رقابت ها به مقام سوم دست یافت، اضافه کرد: در این رقابت ها 180 والیبالیست از 10 استان کشور حضور داشتند که در دو گروه با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت والیبال دامغان بابیان اینکه والیبالیست های نوجوان به مدت هفت روز از 15 لغایت 21 تیرماه میزبان سالن 9 دی استادیوم حمزه سیدالشهدا (ع) دامغان بودند، ابراز داشت: تیم های سیستان و بلوچستان، بوشهر، قم، اردبیل و سمنان در گروه الف این رقابت ها بودند و تیم های زنجان، چهارمحال بختکمک، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در گروه ب به رقابت پرداختد.

خدابخش در ادامه شرح داد: تیم والیبال نوجوانان پسر استان سمنان نیز در این رقابت ها توانست دو پیروزی و دوشکست را تجربه و به مقام پنجم این رقابت ها دست پیدا کند.

وی بابیان اینکه 14 داور کار قضاوت این بازی ها را عهده دار بودند، اضافه کرد: میزبانی مسابقات کشوری به بالا رفتن انگیزه ورزشکاران دامغانی بسیار کمک می کند ازاین رو امیدواریم این رقابت ها باعث ارتقای کیفیت والیبال استان سمنان شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور در دامغان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور در دامغان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید